Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

Kisah Dongeng :)
Saturday 18 June 2011 | 09:25 | 0 ChickyCherry
ku sedar ku tak seberapa, jika dibanding mereka, yang jauh lebih megah dari diri ini, apa yang mampu ku berhias, hanyalah hati yang ikhlas, terpendam simpan untuk dia yang sudi, mencintai aku dengan seadanya, mencintai aku bukan kerana rupa, dalam waktu sedu, dalam waktu hiba, ku harapkan dia rela, mencintai aku dengan seadanya, sanggup menerima insan yang tak sempurna, atau mungkin cinta sebegitu hanya, kisah dongeng saja, belum pernah kurasakan, dipeluk dalam dakapan, eratnya melindungi jiwa rapuh ini, sanubariku memerlukan, kehadiran seorang teman, tulus mencurah kasih sepenuh hati, mencintai aku dengan seadanya, mencintai aku bukan kerana rupa, dalam waktu sedu, dalam waktu hiba, ku harapkan dia rela, mencintai aku dengan seadanya, sanggup menerima insan yang tak sempurna, atau mungkin cinta sebegitu hanya, kisah dongeng saja .

Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri