Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

Hari Jom Niaga SMKPP 9 (1)
Saturday 30 July 2011 | 01:44 | 0 ChickyCherry



HUH , pagi-2 lagi aku dah smpai skola .. nampak tak aku sangat bersemangat dengan JOM NIAGA niy ? haha ..Lokasi gerai 3 Delta Maricano berhadapan dengan padang . tempat tuh tak best sebab macam tersorok .. pagi-2 jea dah hujan :( memang basah lhaa gerai kteowg .. dalam hujan-2 tuhh pon ramai jugak pakcik makcik yang membeli-belah kat gerai kteowg . gerai keowg bersebelahan dengan kelas 5 Gamma dengan 2 Delta ..



Act, aku dengan Aisha asyik merayap jea .. haha .. si Aisha sibok nak carik ' capital F ' dy tuhh .. aku ? haha sape lagi ann .. alaa taw-2 jea lhaa .. tapi budak tuh dtg lambat .. dy bawak adek dy sekali .. comel pulak adek dy ") hee . Tapi td aq nmpk dy ngan 'R' kat depan 'LORONG SESAT' sembang-2 men usik-2 sume! huh , jeles aku ! tapi aku buad tak nmpk jea .. ( Jabet tak nak jeles )




Haa , tadi Awie bawak ular dy .. Ewwww , sumpah aku geli kodd pegang ular dy .. menjerit-2 aku bila Amy bwk ular tuhh kat aku .. sebelom niy aku pernah jugak nmpak ular awie tuh .. tapi tak pernah pegang .. tadi aku memberanikan diri untuk pegang ular dy . ular dy lembik , kulit licin jea .. tuhh yang buad aku geli tuhh .. haha .. Aisha wat elek jea pegang ular tuhh .. aq dah geli geleman dah !


jabet duduk dekat gerai , padahal nak merayap tuhh






Hari niy hujan macam tak nak berhenti pulak .. dah hujan aku dengan Aisha , apa lagi , malas a nak merayap .. so kje kiteowg jaga gerai jea .. panas jea duduk kat gerai .. hm , kteowg denan budak tuhh .. macam buad bodoh jea .. tadi aku duduk sebelah dy , dy buad deee jea .. macam kiteowg niy still kawan dy yang dulu .. haha . whatever lhaa , kesah apa pulak aku kan .. if dy nak kawan nagan kiteowg balek , bia lhaa dy .






Haaaa , tadi aku pandang jea 'capital S' tuhh .. hee , dah lame tak pandang dy .. aku tengok dy tuhh sayang gyle kan kat adek dy .. untong lhaa adek dy dapat abang yang sayang gyle kat adek macam dy .. Dalam pukul 3.30 SYAFIQ RAHIM sampai kat SMKPP9 (1) .. aku dapat tengok dy dari jauh jea .. yelhaa .. ramai kodd kerumun dy .

okey lhaa . aku rasa niy jea lhaa yang aku dapat cite untuk hari niy ... :)

Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri