Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

Masalah betol !
Sunday 3 July 2011 | 03:41 | 0 ChickyCherry
you start the game first, now WE started to play it . WE just wanna see, until when you will be like this . kau yang mulakan dulu kann ?? i do believe that simple things that really matter because even a simple misunderstanding could ruin EVERYTHING ! Aku tak faham lah ngan cara pemikiran kau niy ... yess i agree with apa yang Aisha ckap kt blogg dyy tuhh .. heyy , come on ! jangan nak jdi mcm budak-2 lha .. dah besa pon nak men kawan tana kawan .. sedar lah wey .. sekarang,  kau memenang kan orang yang salah .. i know evan he is your GOOD friend or perhaps your BESTFRIEND . But we should not be treated like this . Ckp jea lah kau sbenanye tak bolee trima knyataan yang apa kitaowg ckp sblom niy betol . kann ?? sudah lahh weyy . benda kecik lahh . lagi pon dah settle kann .. apa lagi kau nak ?? takan kau nak marah or salah kan kitaowg wlwpon benda dah settle ?? Dah lahh . lupa kan jea lahh benda-2 bodoh niy ! aku nak kau yang dulu , yang bole terima salah sendiri or salah owg len .. bukan kau yang sekarang ! tak boleh terima yang kau tuhh dah salah , dan tetap menyalahkan owg yang betol ! hey , even aku niy suka kau , tapy aq tetap saket haty bila kau buad kteowng mcm niy .. dulu , kemain lagi kau . jabet tana PUTUS kawan arh , ap lha , abis skrg niy ap ?? ayat-2 manis jea sume !

P/S - aku still bolee sabaa . Tapi tahap kesabaran aku ad batas .. aku kalau dah benci , sebot nama kau pon aku dah muak, niy kan aq nak pandang . MEMANG tak lhaa .

Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri