Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

You always be my friend . Not more than that :)
Thursday 6 October 2011 | 20:39 | 0 ChickyCherry

DEAR BLOGGER ,
Okeyy ,  sekarang aku taww . kenape ramai orang cakap ' AKU TAK NAK JATUH HATI KAT KAWAN AKU SENDIRI ' hehe . sebab dorang sayang kan hubungan persahabatan dorang tuhh kan ? hehe . 
nak taw , now aku happy gyla . aku dah baek ngn membe aq tuhh :) it better be friend right ? haha .  On your birthday jugak aq baik ngan kau . lagy bes kalau kita baek time birthday aq #tapi lama sangat nak tunggu tuhh . sumpah aq happy gyla weyy , thanks dohh . tebuka jugak hati kau nak kawan ngan aku balek :)) skrg aku nak lupa kan suma . we start all over again . okeyy ? i always wanna be your good friend . can i ? hehe . okeyy , Now , misi untuk tolong Syafiqah dapat kan idin :) aku dah tana pk pasal cple-2 niy . dah lha aku buad dajal ngn dak fom-5 tuhh . Brrr . gelik lha shial . mengalah kan pompuan !


Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri