Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

People always like that ! LOL xD
Tuesday, 1 November 2011 | 08:36 | 0 ChickyCherry
Hishh , hate you ! Jangan nak jadi STALKER sangat lah ! dah bace tuhh diam-2 jea lah . kau nak bising-2 cakap kat orang apasal ? keje partime kau kea jadi STALKER niyy ? DAMN ! buad saket haty jea lah kau niyy . <<<<<<<<<<<<< aku tak suka perangai kau macam niy , diam-2 dah lah .

IT MY DECISION

kau suruh aku pk btol-2 , So , aku pk btol-2 , aku tak nak orang cakap aku niy suka main kan perasaan orang . So , if you can't accept my decision , that's your problem . i can not pretend that i like you . But i do love you as my friend . Masej yang kau bagi panjang-2 tuhh buad aku saket haty taw tak . Tanya benda yang aku tak suka nak jawab . haa , amek kau , mencabar sangat tahap kesabaran aku , terus terang aku disitu . Bila aku rep baek-2 , kau rep tah mcm ap . daa , carik masalah pulak .

Okeyy , Next story . Babe , stakat kau tulis kat status kau , Err,  tak kemana lah . cube anta jea kat wall aq . cakap ape yang kau tak puas aty sangat . grr . Ape kate , kau buad hal kau , aku buad hal aku . Tak payah kau nak amek taw pasal aku n aku tak akan amek taw pasal kau . senang kan macam tuh ?


Status kau niy untuk aku kan >>>
Rasenye macam ad lagi taw status kau , dah delete eyhh ? why ?

jawapan kau yang menarikk . da boleh jalan la dgn prangai kau . sembang dgn aku pung pang pung pang . . endingg tuh alasan kauu , buang buang buang . . (dajal) Saturday at 2:30am 


tuh kan jawapan kau .. aku trime je laa , kau tak paya nak bising-bisang la . . hari tuh kau cakap aku bukan2 .. lepas nie kau nak cakap aku ape pulak .. adoyy . shushu Sunday at 10:59am 


Enough okeyy sayang ? You dont need me anymore . Stop stalking and talking about me . Just go and move on with your life .



Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri