Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

I want a new GUITAR !
Saturday, 10 December 2011 | 01:38 | 0 ChickyCherry
Maaaakkkkkk ! nak gita baru !
Ayat pertama yang kua dari mulot Emy hary niyy .

Maa , kalau beli gita macam kat atas niy pon jady lah  maa . waaaaa , im begging you . beli kan lah  . Taw ta ? Emy bengang gyla ngan kaka . Sumpah sembang serupa keling ! kate nak share duit beli gita baru lah bagai . Pastu , bila Emy ckap " kak , gita kau taley guna lgy lah . aku nak beli gita bru " taw dy ckp ap ? taw tak ? dy cakap " So ? itu bukan masalah aku " Erhhhhhh , bedesing telinga Emy bila dengar dy ckp mcm tuhh . sakittt jea aty ngan kaka . kalau tana share cakap jea a . Naseb baik duuit gaji Emiy ary tuh cukup untk beli gita baru . Yelah , orang cakap beli pakai duit sndiri lagi bebaloi-2 kan . # Kak , aku beli gita baru nty .. kau jangan main . macm niy kau buad aku kan ! DAA~ sakit aty ngn kau .


Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri