Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

Sunway Lagoon :3 My school holidays
Sunday, 18 December 2011 | 10:58 | 0 ChickyCherry
Heyy , Okeyy , starting from now , my days full of holidays vacation <3 Ceewaahhh !




Now , Emiy nak story . hehe hary tuhh . mama bawak kitaorang suma g SL >.< Act , niy first time Emiy pegi SL . coz mama tak suka g tempat mandi-2 niyy # tah tetiba taon niy suma tempat kalo bole
nak ad mandi-2 .



Okeyy , sampai-2 jea kat SL , kaka terus ajak Emy g naik jambatan yg tinggi tuhh , panjang dy pon dah mcm 1km . tak bole pulak tunjuk pic jmbatan tuhh . Emiy dah la gayat/ takot ddk kat tempat tinggi . Err , bole pulak kaka ajak naik benda alah tuhh . shit , sumpah takod ! kaka bole tinggalkan Emy jalan sorang-2 atas jambatan tuhh . rase-2 mcm nak pegang jea tali tu , tana jalan . errr , sepanjang pejalanan nak merentas air kat bawah tuhh . perhhh , rase nyawa melayang-2 jea taww.



hehe Emy engat tu je , eyyyyy , bole pulak kaka ajak naik Rooler coster # bende niy la kalo bole Emy tana naik . im freaking out man ! takod dohh bende niyy . niy baru kat SL . Belom kat Genting lagi . kalo kat Genting , tana mampos aq . errr . Mndi-2 kat SL , bebelang aku .


Haaaaa , nak taw , kat SL pon ad ghost house . huuuu , sumpah ghost house dy seraaaaaaam gyla . and , mmg rase nak nangis la bila msk ghost house tuu . msok ngn kaka , pk bole la dy jdy penyelamat kea ap . alik-2 dy yg lagi takot . apadahh . hehe . Abg ghost tu , alolo nak jdy antu , sore alohhh , tana kiutt pulak . hehe . tapi antu yg len suma seram-2 . sampai Emy melompat-2 kat dalm ghost house tuu . siyes takod sangat .  tapi mmg best pegi SL tuhh . suma permainan kat sana emy dah cuba . suma park emy dah main. lalala. but lepas niyy , klo bole tana lah pegy sana . takodd . hehe balik jea mama bawak g mkn steamboat . waaaahh , lama dah tak mkn mcm niyy . Btw , thank you Mummy :D

Haaa , lepas tuu . Emy balik mantin . Pgi uma ma angkat . huhu . mission , amboii mission gitu . hee g sane nak g beli gita baru . wuuuhuuu . xd lahh , ary tu kan enna dah dtg sina . so , Emy kne dtg sana pula . fair rite . # Enna niyy twin Emy taww . HOT NEWS > Emy dah ad gita baru . jangan jeles . wekk :p . haha . nak balik putra Emiy kne balik sndiri . ecece , kaka besa balik sorang ! sedihh . dah la nk naik bus , ewww , yg ramai endon , bangla-2 tuhh . huhhh , mummy , Emy tak sanggop . # nak buad mcm mana ? nak tak nak kne balik naik bus tu jgk . xd sape nak jempot . maa g holiday kat kuantan , kaka plak kje . huwaaaaaaaaaaaaa :( but , slamat sampai kat putra jgkk . Jyeahhhh , Emy dah berani . wuuuhuuuu .

Now , Emy kat Bagan lalang . Maa bwk g sini nak mkn seafood . sampai sket perot jgak la mkn seafood kat sini . lepus tu , nak pegy Banting . tah ad ap tah kat sana . urhhhhhhh , jam menunjuk kan pkol 2.57 am . time for me to sleep . adyosss !







Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri