Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

Menangis mase dengar lagu ? :3
Saturday 21 January 2012 | 06:55 | 0 ChickyCherry
HEI BLOGGER ,



What a cold day aite ? seronok ohh , melayan jiwa dan perasaan bila sejuk malam-2 niy :3 Tadi adek Emy tu sibuk nak bluetooth lagu . Macam-2 lah budak baru nak UP niy . Suma nak UP TO DATE jea . mengalahkan orang yg dah teenage niy jea . Dah kecoh-2 nak bluetooth , tetiba adek Emy tanya 

Adek : Kak Emy , penah tak nangis bila dengar lagu ?
Emy : Ofc , lah pernah . apasal ?
Adek : oh , saje jea tanye . Dyna tak penah pon nangis bila dengar lagu :)
Emy : Memang lah , kau mana ada perasaan nak nangis-2 niy . HAHA xD
Adek : Kak Emy niy jahat lah ! >.<  ish , lagu ape jea yg akak Emy nangis bila dengar ?
Emy : banyak lahhh , tak kan suma kak Emy nak bagi taw ? Grr .

Wahaha , percaye atau tidak Emy nangis bila dengar sesetengah lagu ? hmm ? Mesty ade yang tak caye kan ? well , Emy niy memang payah nak nangis * if depan orang . Coz i shy when my tear falling down infront of people  :3 ceewahh  . Tapi bila kat rumah .. TUHAN saje yang taw :) nak taw tak lagu apa yang Emy selalu nangis bila dengar ? Err , bukan selalu laa , kadang-2 . Tu pon kalau di landa masalah . Emy akan nangis :)

SAMSONS - KENANGAN TERINDAH

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun 
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...


Emy suka sangat lagu niyy :) lagu niy sedap kan . Dengar banyak kali pon tak muak :)

DALALI - DI SAAT AKU MENCINTAIMU 


mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku
reff:
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta
menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku
repeat reff
semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta
repeat reff
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

Lagu niy membuai perasaan betol kan . tapi kalau sunyi-2 , memang emy nangis dengar lagu niy .
sebab apa ? secret lerr :# malu nak kasik taw . hehe

Banyak lagy act , tapi malas nak menaip . haha , banyak betol air mata Emy keluar kan . Dah kalau hari-2 dilanda masalah :/ sedih-2 .








Older Post | Newer Post
Navigations

Entries About Links

The Webmaster



Bonjour Fellas! EmilyZainudin owner of this blog :)
Dream




dreaming ~

Now Playing


A Thousand Years by Christina perri